- Beépített technológiai elemek:
- Digital Signage rendszer
- LED-poszter
- Felhasználás célja: Marketingkommunikáció
- Helyszín: Atryum Fashion City, 1055 Budapest, Nyugati tér 7.
- Partner: W. Street Fashion Hungary Kft.
Projekt
- Az Atryum Fashion City üzletház kirakatába olyan LED-poszterek készültek, amelyeken keresztül a vevők különböző marketing és információs tartalmakat olvashatnak és amelyek segítik őket a vásárlás során.
Kihívás
- A tervezés közben a feladat nehézsége abban rejlett, hogy a LED-posztereket össze kellett hangolni az áruház belső IT-hálózatával, illetve magával a központi szerverrel is.
- A LED-posztereken futó tartalmat telepítés után a megrendelő saját maga szerette volna feltölteni, így az előkészítést is ennek megfelelően kellett elvégezni.
Megoldás
- A GÉPBÉR-Színpad Kft. az áruház kirakatába 4 darab 560×1890 milliméter nagyságú, egyenként 216×729 pixel felbontású P2,5*-ös LED-posztert készített.
- Az eszközök tartószerkezeteit a kirakat méreteihez igazították. Így a kivitelezés folyamatában a megrendelő az eszközök telepítését saját maga végezhette el.
- Az IT-hálózatra illesztett LED-poszter eszközökön futó tartalmakat az áruház központi szerverről tölthetik fel.
- A LED-poszter önállóan is hatékony marketingeszköz; bevásárlóközpontok, kiskereskedelmi üzletek, brand üzletláncok, ideális és innovatív marketingkommunikációs felülete.
*P-érték (pixeltávolság): Megadja a LED-diódák középpontja közti távolságot mind vertikális, mind horizontális irányban, milliméterben kifejezve.
69
/ 100