A VELUX Commercial lett a legjobban teljesítő építőipari márka a német építészek voksai alapján. A novemberben a Heinze építészplatform által megrendezett „Architects’ Darling® Awards” gálaesten a céget arany minősítéssel tüntették ki.
Az ipari-, kereskedelmi- és középületek számára természetes fényt, friss levegőt és szellőztetést biztosító megoldásokat kínáló Velux Commercial a „Tetőbevilágítás / Nappali fény” kategóriában vehette át a legnépszerűbb gyártónak járó díjat.
„Ez a kitüntetés különösen értékes számunkra, mert építészek és tervezők véleményén alapszik – azokén, akik közvetlenül a termékeinkkel dolgoznak. Nagyszerű megerősítése annak, hogy sikeresen megtettük a lépést, hogy teljes körű szolgáltatást nyújtó céggé váljunk az ipari-, kereskedelmi- és középületek piacán” – mondta Matthias Förster sales operations manager, aki az ünnepi gálán a győztesnek járó arany főnixet átvehette.
„Ez azt mutatja, hogy ügyfeleink nagyra értékelik a támogatást a teljes építési folyamat során, a tervezéstől kezdve a szállításon keresztül a karbantartásáig.”
Az évente megrendezésre kerülő „Architects’ Darling® Awards” keretében, amelyet a német építőipar „Oscar-díjának” is neveznek”, idén 12. alkalommal választották ki az építőipar kedvenceit a Heinze felmérése alapján. Csaknem 2.000 építész és tervező szavazott, ami alapján 200 résztvevő gyártó 23 termékkategóriájában választották ki a győzteseket.