Igényes padló-korong csomópont
Két autót parkoltató fordítókorong
Műgyanta burkolathoz előkészített felület
Szerelési fotó
Utólag telepített korong felső hajtással
Utólag telepíthető fordítókorong
Fordítókorong faburkolattal
Igényes padló-korong csomópont
Az INNO21 Autoparking Kft. fejlesztése a személygépkocsi fordítókorong, melyet a gépi parkolásban a német Klaus Multiparking GmbH Aitrach cég világszerte felhasznál. Az eszköznek három fajtája van: a parkolási síkból kiemelt fordítókorong, a parkolási síkba süllyesztett korong, és a süllyeszték nélküli, utólag telepíthető fordítókorong. A forgórész szerkezeti vastagsága mindegyik esetben 10 centiméter. Egy módosított konstrukció lehetővé teszi tehergépjárművek forgatását is.
Az eszköz segítségével viszonylag szűkös helyre is be lehet parkolni a gépjárművet, úgy, hogy a korongra való ráhajtás után az elfordítja a megfelelő irányba.
A korong irányítását infra lehatárolók segítik, melyek automatikusan kikapcsolják a korong motorját, ha az túl közel kerül pl. a falhoz. Korong maga 4,5 méter átmérőjű szerkezet, melyet tűzihorganyzott acélszerkezetből készítenek. A korong szerkezeti vastagsága mindössze 100 mm.
D450 típusú gépkocsi fordítókorong műszaki adatok
Felhasználási terület
1. szűk, kényelmetlen, nehézkes parkolás
2. veszélyes tolatási kényszer
3. magas minőségű és igényszintű építmény, magasabb szintű szolgáltatás
– kívánság szerint nagyobb átmérő, magasabb terhelés, többféle burkolat,
szabályozott fordulat, szabályozott indítás
4. kereskedelmi szállítási célú fordítókorong, pl. áruterítő kisteherautó
számára
Építési kialakítás
1. a közlekedési síkba süllyesztett korong – motoraknával
1.1 motorakna a forgórész alatt
1.2 motorakna a forgórészen kívül
2. a közlekedési síkból kiemelt korong
2.1 motorakna a forgórész alatt
2.2 motorakna a forgórészen kívül
a. tűzihorganyzott acélrámpával
b. betonrámpával
3. felső hajtással – süllyeszték és motorakna nélküli megoldás, motor a forgórészen kívül, megfelelő minőségű meglévő burkolatra utólag is telepíthető:
a. tűzihorganyzott acélrámpával
b. betonrámpával, speciális beton-műgyanta keverék
Konstrukciós változatok
1. Standard:
forgórész átmérő: 4,5 m,
terhelhetőség: 2,5 tonna
felület: cseppmintás tűzihorganyzott lemez
1.1 süllyesztett: 100 mm süllyeszték, 325 mm mély motorakna – a végleges közlekedési síktól
1.2 kiemelt: 225 mm mély motorakna – a végleges közlekedési síktól
1.3 motorakna nélküli – felső hajtás, utólag telepíthető
2. Egyedi:
forgórész átmérő: 4,0-12,0 m
terhelhetőség: 2,5-16,0 tonna
felület: különböző (cseppmintás tűzihorganyzott lemez, színes műgyanta, fa-, kerámia, kő-, stb. burkolat)
Vezérlés
frekvenciaváltós vezérlés, nyomógomb, 2 vagy 4 csatornás rádiótávirányítás, Totmann-vezérlés, hold-to-run kezelés, szabályozott fordulatszám, lágy indítás
Kiegészítő elemek
- a forgatási területet lehatároló biztonsági infrasugár, infrarács
- forgáskor fényjelzés (sárga lámpa), hangjelzés
- érintkezést jelző műanyag jelzőrúd
Korrózióvédelem
- minden acélszerkezeti elem komplett tűzihorganyzott felülettel készül
- a motor IP55 védelemmel van ellátva
A fordítókorong szerzői jogilag védett, meghatározott, jelzett mérnöki alkotás.