Személygépkocsi fordítókorong – INNO21 Autoparking Kft.

fordítókorong

Igényes padló-korong csomópont

fordítókorong

Két autót parkoltató fordítókorong

fordítókorong

Műgyanta burkolathoz előkészített felület

fordítókorong

Szerelési fotó

fordítókorong

Utólag telepített korong felső hajtással

fordítókorong

Utólag telepíthető fordítókorong

fordítókorong

Fordítókorong faburkolattal

Igényes padló-korong csomópont

Az INNO21 Autoparking Kft. fejlesztése a személygépkocsi fordítókorong, melyet a gépi parkolásban a német Klaus Multiparking GmbH Aitrach cég világszerte felhasznál. Az eszköznek három fajtája van: a parkolási síkból kiemelt fordítókorong, a parkolási síkba süllyesztett korong, és a süllyeszték nélküli, utólag telepíthető fordítókorong. A forgórész szerkezeti vastagsága mindegyik esetben 10 centiméter. Egy módosított konstrukció lehetővé teszi tehergépjárművek forgatását is.


Forditokorong
Az eszköz segítségével viszonylag szűkös helyre is be lehet parkolni a gépjárművet, úgy, hogy a korongra való ráhajtás után az elfordítja a megfelelő irányba.

A korong irányítását infra lehatárolók segítik, melyek automatikusan kikapcsolják a korong motorját, ha az túl közel kerül pl. a falhoz. Korong maga 4,5 méter átmérőjű szerkezet, melyet tűzihorganyzott acélszerkezetből készítenek. A korong szerkezeti vastagsága mindössze 100 mm.

D450 típusú gépkocsi fordítókorong műszaki adatok

Felhasználási terület

1. szűk, kényelmetlen, nehézkes parkolás
2. veszélyes tolatási kényszer
3. magas minőségű és igényszintű építmény, magasabb szintű szolgáltatás
– kívánság szerint nagyobb átmérő, magasabb terhelés, többféle burkolat, szabályozott fordulat, szabályozott indítás
4. kereskedelmi szállítási célú fordítókorong, pl. áruterítő kisteherautó számára

Építési kialakítás

1. a közlekedési síkba süllyesztett korong – motoraknával
1.1 motorakna a forgórész alatt
1.2 motorakna a forgórészen kívül

2. a közlekedési síkból kiemelt korong
2.1 motorakna a forgórész alatt
2.2 motorakna a forgórészen kívül
a. tűzihorganyzott acélrámpával
b. betonrámpával

3. felső hajtással – süllyeszték és motorakna nélküli megoldás, motor a forgórészen kívül, megfelelő minőségű meglévő burkolatra utólag is telepíthető:
a. tűzihorganyzott acélrámpával
b. betonrámpával, speciális beton-műgyanta keverék

Konstrukciós változatok

1. Standard:
forgórész átmérő: 4,5 m,
terhelhetőség: 2,5 tonna
felület: cseppmintás tűzihorganyzott lemez
1.1 süllyesztett: 100 mm süllyeszték, 325 mm mély motorakna – a végleges közlekedési síktól
1.2 kiemelt: 225 mm mély motorakna – a végleges közlekedési síktól
1.3 motorakna nélküli – felső hajtás, utólag telepíthető

2. Egyedi:
forgórész átmérő: 4,0-12,0 m
terhelhetőség: 2,5-16,0 tonna
felület: különböző (cseppmintás tűzihorganyzott lemez, színes műgyanta, fa-, kerámia, kő-, stb. burkolat)

Vezérlés

frekvenciaváltós vezérlés, nyomógomb, 2 vagy 4 csatornás rádiótávirányítás, Totmann-vezérlés, hold-to-run kezelés, szabályozott fordulatszám, lágy indítás

Kiegészítő elemek

  • a forgatási területet lehatároló biztonsági infrasugár, infrarács
  • forgáskor fényjelzés (sárga lámpa), hangjelzés
  • érintkezést jelző műanyag jelzőrúd

Korrózióvédelem

  • minden acélszerkezeti elem komplett tűzihorganyzott felülettel készül
  • a motor IP55 védelemmel van ellátva

A fordítókorong szerzői jogilag védett, meghatározott, jelzett mérnöki alkotás.

Korong szállitási egységei
Korong szállitási egységei

88 / 100
INNO21 Autoparking Kft.

Információ kérése:

Személygépkocsi fordítókorong – INNO21 Autoparking Kft.

1116 Budapest, Fehérvári út 108-112.
+36 30 999 8261
+36 30 211 0803
+361/269-4162
Tervezési segédlet
Külső meghajtásos, 5 mm vastag műanyag felületű korong süllyesztékrajza