
A hajdu márka gyártójaként a HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. fontosnak tartotta, hogy csatlakozzon a #veddahazait mozgalomhoz, amely széles körű és tartós összefogássá vált az elmúlt időszakban.
A magyar termék védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. közel egy éve indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. A kezdeményezés legfőbb célja, hogy felhívják a vásárlók figyelmét, a magyar termékek vásárlásával a hazai gyártókat és a magyar gazdaságot segítik, valamint számos munkahely megőrzését támogatják.
„Csatlakozásunkkal szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy a hazai vásárlók egyre inkább elkötelezettek legyenek a magyar termékek iránt és vásárlásaik alkalmával tudatosan válasszák a hazai árucikkeket. Büszkék vagyunk arra, hogy magyar gyártóként részesei lehetünk az összefogásnak, ennek megfelelően a mozgalom arculati elemeivel a jövőben a hajdu termékek hirdetésein is találkozhatnak.
A hazai termékekről legtöbbször az élelmiszerek, a napi fogyasztási cikkek jutnak elsőként az eszünkbe, de ezek mellett más termékcsoportokban is vannak versenyképes magyar áruk. Egy ingatlanberuházás, lakásfelújítás, építkezés során is jó, ha gondolunk a minőségi, hazai gyártású termékekre.” – emlékeztet Sztányi Péter, a HAJDU Zrt. kereskedelmi igazgatója.
A HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt.-nek mintegy 300 saját gyártású terméke van, évente több mint 220.000 készüléket állít elő. Magyarországon a legtöbb termékcsoport esetében piacvezető, piaci részesedése az elektromos forróvíztárolóknál meghaladja az 50%-ot.
A közel 70 éves magyar tulajdonú vállalat számára kiemelt értéket képvisel, hogy kizárólag Magyarországon, magyar munkatársakkal, hazai beszállító partnerek segítségével gyártja a magyar fogyasztók számára is megbízhatóságukról híres készülékeit.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓÉRT KATTINTSON IDE!