Hazánk éghajlatának köszönhetően kevés figyelmet kapnak a bejárati szennyfogók egy-egy épület tervezésénél, rendszerint csak a kivitelezés utolsó szakaszában merülnek fel.
A lábtörlők – vagy szebben fogalmazva a szennyfogók – legtöbb esetben a kintről érkező szennyeződések és a nedvesség eltávolítására, gyűjtésére hivatottak. Magyarország részben szerencsés, hogy kevesebbet esik, mint Nagy-Britanniában, de itt is meg kell akadályozni a nedvesség bejutását, hiszen például a Cleartex Kft. telephelyén, Budaörsön 123 csapadékos nap volt 2014-ben.
Miért fontos a lábtörlők alkalmazása?
Lábtörlők hatékonyságának tesztje
Zónaszemlélet, forgalomfüggvény
Tehát szükség van minden intenzív forgalmú bejárathoz egy tisztító és egy nedvszívó felületű lábtörlőre, ideális esetben 3, de legalább 2 zónára osztva. Ha nagyobb a forgalom (napi 1.000 fő felett) és fokozott a szennyeződés behordása, akkor célszerű a strapabíró alusínes megoldást választani, ami egyrészt elegánsabb, másrészt hasznosabb és gazdaságosabb is, mint egy átlagos lábtörlő. Közepes forgalomra (napi 500 fő felett) is ajánlott az alusínes választás, hiszen a lábtörlő takarítása egyszerű, élettartama pedig hosszabb lehet, mint a textil szőnyegeké. Mind kültéren, mind beltéren hatékonyan alkalmazható a területnek megfelelő, esetenként vegyes (dekoratív célú) járófelülettel.
Az üzenet
Az AluTrend alusínes szennyfogók hatékonysága megkérdőjelezhetetlen. Hadrendbe állításuk – irodaházak, üzletközpontok, szállodák, kórházak, önkormányzatok vagy más nagy forgalmú épületek bejárataiban – legtöbbször nem okozhat nehézséget. A kérdés a szándék – szeretnénk-e valódi megoldást?
Például, ha két ismeretlen étterem van egy utcában, és szeretnénk mihamarabb betérni ebédelni, akkor mi alapján dönthetünk? A legtöbben az első benyomás alapján választanak, ami az épületet, bejáratát és annak környezetét jelenti. Az elsődleges üzenetet tehát az épület külseje, illetve portálja hordozza.
És egy kis marketing
Az épületek használatának célja zömében azonos. Egy bizonyos ügy érdekében új és visszatérő látogatókat várnak. Az üzleti szférában az egyértelmű cél, hogy az ügyfelek visszatérjenek – szolgáltatási körtől függetlenül. Ezt különböző módszerekkel lehet elérni, az viszont nem vitás, hogy „üzleties külsőségek” nélkül nem megy. Egy „komoly” szálloda bejárata elég szerencsétlenül festene egy pár, ütött-kopott, bérelt lábtörlővel, a „komolyság” látszatát már a bejáratnál el is veszítenék. Az egyedi, logózott textil felületű alusínes lábtörlők megoldást jelentenek a tisztaságért és az ügyfelekért vívott harcban – már a bejáratban.
A logózott alu trendi
Persze nem csak szállodák portálját lehet igényes és hatékony szennyfogókkal kialakítani, hiszen a logózott szőnyeg járófelülete tartalmazhat bármilyen üzleti szöveget, sematikus ábrát vagy többszínű grafikát is. A gyártástechnológiából adódóan a nyomtatott szöveg 3 sín mérettől (kb. 10 cm betűmagasság) jól olvasható, a színek 30 vagy 60 alapszínből választhatók ki, így a legtöbb céges logó vagy mottó megnyerő minőségben megjeleníthető az elegáns alusínekben is.
Egyedülálló kiszolgálás
Az AluTrend szennyfogók sajátossága, hogy bármilyen alakzatban tervezhetők, gyárthatók gyors helyszíni telepítéssel. A járófelületek ízlés és funkció szerint választhatók, dekorációs céllal egy sínen belül akár több rendelkezésre álló színváltozattal. A logózott felületet 3 nyomtatási programból lehet kiválasztani: 30 / 60 / 60 színnel különböző nyomatatási minőségben. A szennyfogó elkészítése az egyedileg nyomtatott szőnyeg tervezésével kezdődik, amihez a végfelhasználótól terveket, de legalább elképzeléseket vár a gyártó. Az ötletek és a rendelkezésre álló ábrák, grafikák alapján elkészítik a sínekbe szerkesztett látványtervet, majd a véglegesített verzió nyomtatásba kerül. A folyamat többi része megegyezik a nem logózott felületű szennyfogók munkafázisaival: a méretre gyártott alaplapok összefűzésre, a járófelületek beillesztésre kerülnek.
Kombinált, vegyes járófelületes, dekoratív kialakítás | Teljeskörű szolgáltatás: felmérés, tervezés, gyártás, kivitelezés | ||
Kombinált, vegyes járófelületes, részben logózott kialakítás | 4 fajta, nem logózott járófelület, 50 féle szín / minta változat | ||
Teljes felületén logózott kialakítás | 3 nyomtatási program, 30 / 60 / 150 választható szín programonként |