Idén hatodik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A minősítés, amelyet a Murexin 2008-ban és idén, 2013-ban ismételten elnyert, megbízhatóságot és garanciát nyújt a cég partnereinek a mindennapi választáshoz. A díj olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Murexin márka sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Murexin Magyarország 20 éve megbecsült szereplője az építőanyag-iparnak, több mint 20 országban van jelen világszerte, több mint 400 munkatárssal és több mint 800 féle termékkel, széles körű felhasználásra a pincétől a padlásig, lakóépületektől az ipari csarnokokig. “Az elmúlt húsz év megmutatta a gazdaság sok-sok arcát. Láttunk már mindent? Fel vagyunk készülve az újdonságokra? Milyen változások lesznek a közeljövőben? Nem tudhatjuk biztosan! De hiszem, ha nyomon követjük az eseményeket és jól látjuk a piacainkat, mindig megtaláljuk azt a megoldást, mely jövedelmező és sikerre vezet! Egy jól csengő márkanév, valamint a kiváló termékek, amely jelen esetben adottak, elengedhetetlen feltételei a folyamatos fejlődésnek” – mondta Czili Aladár, Murexin Kft., ügyvezető igazgatója. |
A program hátteréről A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt bekerülnek a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. „Ahhoz, hogy egy termékre vagy vállalkozásra brandként tekintsünk, arra van szükség, hogy a termék vagy vállalkozás elérje az ismertség egyfajta ingerküszöbét. Ez azonban önmagában még senkit nem emel ki a sorból. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, hogy az ismertségre ráépüljön az elismertség, többre van szükség. Arra, hogy a brandhez olyan pozitív élmények kötődjenek, amelyeket elsősorban a fogyasztók, ügyfelek tartós megelégedettsége, a minőség, a vállalkozások esetében pedig egyre inkább a társadalmi |